meravigliosa

Friss topikok

  • kigyolany: ez az alkotás örök. mindenki ezt fogja majd magolni a szegben pár év mulva, mert kötölező lesz:D:D:D (2008.04.12. 17:56) margit szigeten.....

Linkblog

margit szigeten.....

2008.04.10. 19:16 - meravigliosa

Iszonyatos jó nap volt....irtam ma egy verset,az én Kucimmal:) nagyon forma lett!!!! ugyhogy ma megalakitjuk a Kulturált Hülyék Kreativ Klubját XD Elszorakoztattukcegymást és magunkat.Várba akartunk költözni de sajna elég kietlennek bizonyult hát ez van...azért ettünk vattacukit és fotozgattunk mint a japán turisták:)

Nagyon szép nap volt....dehát azóta nem irtam sokat.sajnos nem nagyon van időm:( Főleg hogy két hét mulva osztályozó vizsgát kell tennem 2 tárgyból hogy meglegyen a 4.es évesm előre....ajjhh...de lényeg hogy nagyon jo volt a nyuszikák islandjén kirándulni térdig érö szélben:)

Eme első alkotásunk kedves Kuci leánnyal!Sajnos nem sokan értik e kulturált szöveg értelmét,csak a K.H.K.K tagjai,ezért szives bocsánatot kérünk minden kedves rajongónkról XD  kommenteket szivesen várjuk mind Kuci blogjára is: picikuci.blog.hu "ha tettszik ha nem, leszarom jeligére"...XD

A K.H.K.K. első alkotása

Megittam; reggeli kávém, véget ért e előjáték.
Elindultam iskolába; gyújtottam cigarettára.
Beértem első órára, megírtam lopott dogámat.
Ami persze, nem sikerül, ezért a tampon előkerűlt.

Véres éjszaka mögöttem, takarom, néha fölöttem.
Rémálmok és más lidércek; Ezt álmodom minden éjjel.
Otthon vagyok, kicist félek. Megfagyok, s alig élek.
Jéghideg van, de túl élem, most nincs nagy baj, ezt remélem.

Sütött a nap, kék volt az ég. Futott a csaj, zsírja szét ég.
Meglátott egy férfi embert; elbotlott, egy fejsze fejben.
Leégett a pasi elött, megszakadt szíve, eltört.
Sportolj, minden délutánon, hagyd el zsírod, minden áron!

Csillagok itt, s felhők ott, fel kiáltok az ablakon.
Gyere le, ide barátom, s legyél örök pajtásom.
Menjük hát ki a szigetre, nem kell várni a legyekre.
Ránk szálnak a döglött legyek, azt se tudom, merre megyek.

Együtt vagyunk, mindig ketten, vigyázunk a szellemekre;
Akik, mindig kisértenek, fejünk fölött ellebegnek.
Ők azok, kik megértenek; e világba megrekedtek.
Ez itt az örök barátság, nincs itt semmi galádság.

    Ezt alkottunk kettőezer-nyolc április negyedikén, olyan nyolc és tíz között..

A bejegyzés trackback címe:

https://meravigliosa.blog.hu/api/trackback/id/tr78420207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kigyolany 2008.04.12. 17:56:51

ez az alkotás örök. mindenki ezt fogja majd magolni a szegben pár év mulva, mert kötölező lesz:D:D:D


süti beállítások módosítása