meravigliosa

Friss topikok

  • kigyolany: ez az alkotás örök. mindenki ezt fogja majd magolni a szegben pár év mulva, mert kötölező lesz:D:D:D (2008.04.12. 17:56) margit szigeten.....

Linkblog

érettségi hajsza....

2008.05.08. 23:07 - meravigliosa

már megint jo rég irtam...de tanulnom kellett hogy okos legyek az elörehozott érettségimre! (angol-olasz)

vicceske volt....de remélem nem lessz rossz.ma az angol tuléltem, van egy kis pihi és 21.én olasz lesz...

Már egy évesek vagyunk cicámmal^^ juppyy ugyh hétvégén andiamo Balaton és vidámkodunk egy jót! :D hehe

amugy épp Davinci -kód fan vagyok szal inkább ne hozza fel senki a témát mert okrákig képes vagyok a témán lovagolni XD   hihih   nah pusszcsyyyy

A bejegyzés trackback címe:

https://meravigliosa.blog.hu/api/trackback/id/tr60460703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása